Donderdag 12 november luie dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Donderdag 12 november luie dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Donderdag 12 november luie dag

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

12 November 2015 | Indonesië, Sanur

Dit was toch een heerlijk luie dag. We hebben de hele dag bij het zwembad gelegen, daar onze lunch genuttigd en we kregen ons naambordje aangereikt. Om kwart voor 3 kreeg iedereen bij het zwembad een gratis kopje thee en 2 pisang gorengs. Dat was wel welkom want de ceasarsalade was maar klein. Grappig was dat de man een tijdje later met een groot dienblad met offers langs liep, voor onze kamer. Ik gluurde om het hoekje en zag dat hij de offers bij het beeld neerlegde en ook gebaren aan t maken was. Hij bedankte zeker dat zijn dag zo goed was. We hadden er nog meer gekocht.
Om 6 uur zijn we gaan wandelen en zitten heerlijk aan de zee te eten bij Benno's.
Hoe is jullie vlucht geweest Tonny en Maria?

Na het eten hebben we nog wat gedronken in een (weer) reggae tent.
De zanger had haar tot bijna aan de grond.

• 12 November 2015 - 13:05

Ans:

Heerlijk Therese zou er zo naast gaan liggen op zo bedje !!!!!!!!! Wanneer vertrekken jullie iegenlijk ?? xxxxxxxxxxxx Ans en jp

• 12 November 2015 - 13:06

Ans:

Wanneer vertrekken jullie eigenlijk moet het zijn en niet dat vreemde taaltje hierboven ha ha

• 12 November 2015 - 13:51

Tasha:

*Vind ik leuk*

• 12 November 2015 - 14:47

Barbara :

Hele goede reis terug groetjes

• 12 November 2015 - 14:58

Therese En Gerard:

Wij vertrekken zaterdag eind Vd middag en zijn zondagochtendvroeg op Schiphol. Morgen nog een laatste vrije dag

• 13 November 2015 - 14:28

Tonny Geurtzen:

wij hebben al gras gemaaid (was hard nodig), blad geveegd, kaas gegeten, de was gedaan (vuil!!!) en zelfs de rugzakken in de wasmachine gedaan.
    En we zien jullie daar nog steeds luieren ;-). Geniet er nog maar van.
    Het was heel aangenaam, zeker met jullie daar, maar zijn blij dat we weer thuis zijn en niet meer dag en nacht dat sonore geluid van die brommers en motoren horen.
    Zorg dat jullie goed thuis komen en ook van de rust hier kunnen genieten.
    We houden contact.

Groetjes

Tonny en Maria

• 13 November 2015 - 15:29

Lien:

Heerlijk dat jullie enige dagen geluierd hebben
    Je kan thuis terug kijken met al die foto,s en spannende reisverslagen !!!!!
    groetjes Lien