Zaterdag 10 oktober antiekhandelaren - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 oktober antiekhandelaren - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 oktober antiekhandelaren

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

10 Oktober 2015 | Australië, Dandenong

Wij zijn met John en Wilma naar een plaats vlak bij Hastings geweest, Tyrabb of zo, waar een heleboel antiekhandelaren bij elkaar op een groot terrein waren. Uiteraard ging Gerard op zoek naar singels van The Doors.
Niet gevonden maar we hebben ons vermaakt. Lekker bij een oude treinwagon onze lunch gebruikt en Gerard heeft nog even gitaar gespeeld die in de wagon stond. Hij was niet goed gestemd but who cares??? Hij genoot even.
Eenmaal thuis een lekker rustige middag en avond gehad.
Alvast een wasje gedraaid om de koffers in te pakken. Maandag vroeg op pad, 6 uur in de ochtend.
Helaas hebben we de eerste week geen internet in de hotels want die liggen midden in de jungle.
We proberen alles wel bij te houden op een stick en het later in een keer te plaatsen.
Fijne dag

• 11 Oktober 2015 - 08:19

Barbara:

Hoi, waar gaan jullie maandag heen? Goede reis en veel plezier.
    Wij gaan woensdag naar Florida een rondreis maken.

• 11 Oktober 2015 - 08:54

Therese En Gerard:

Wij gaan naar Indonesie. Heel verl plezier in Florida Barbara en Fred.

• 11 Oktober 2015 - 09:09

Ans:

Leuk he al die antiekwinkels bij elkaar!!En natuurlijk ging Gerard kijken naar singels ha ha !!Gerard waarom heb je hem niet gekocht die gitaar (stond je wel hi hi ) !!In ieder geval nog veel plezier voor jullie weer een een lange reis gaan beginnen !!Hier schijnt de zon maaaaar erg fris !!
    Liefs en dikke knuffel van Ans en JP

• 11 Oktober 2015 - 11:36

Hans En Ymke:

Heel veel plezier en mooie reis verder! Geniet ervan en een tijdje geen internet geeft ook weer rust en een andere dimensie aan een vakantie!