Maandag 9 november naar Sanur - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Maandag 9 november naar Sanur - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Maandag 9 november naar Sanur

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

10 November 2015 | Indonesië, Ubud

Vandaag om 9 uur vertrokken naar ons laatste hotel. We waren er om 10 uur en na wat info konden we naar onze kamer. Wederom hebben we een goede kamer vlak bij het zwembad.
Om kwart voor 11 gingen we wandelen langs de boulevard en we werden overvallen door de verkopers. Echt hinderlijk!!!
We liepen met Maria en Tonny en hebben lekkere koffie gedronken met een gebakje erbij, vlak bij het strand. Een opdringerige vrouw begon Maria's nek te masseren en pas nadat Tonny al 3 keer had gezegd dat we in gesprek waren en geen massage wilden ging ze weg. Na een hele tijd ( we zaten er lekker) gingen we op zoek naar een grote supermarkt. Uiteindelijk vonden we deze maar het was zo ver weg en zo heet en constant de verkopers van je afslaan zowat dat ik heel erg moe was geworden en mijn voeten brandden.
Weer wat gedronken en vliegers gekocht en tegen half 6 terug in het hotel. Na een lekkere douche en schone kleren bij het hotel gegeten. Mijn sotoayam was de lekkerste sinds deze reis en behoorlijk veel.

• 10 November 2015 - 09:53

Ans:

Zo dat hotel zag er aardig uit schonesissie !! Mooie kamers !!
    En die hinderlijke verkopers he ,daar wordt je zo naar van.Weet wel dat die mensen wat willen verdienen maar toch! En ik zie dat Gerard lekker gitaar aan het spelen is gezellig zo !!!!!!!! Nou luitjes lekker genieten van de rust een beetje (rust wat is dat bij jullie ha ha ) liefs en groetjes Ans en JP

• 10 November 2015 - 10:30

Ria:

Hoi hoi wat mooi daar en vervelend van die opdringere verkopers kunnen echt je dag verpesten met dat gedoe begrijp dat ze wat willen verdienen maar juist als ze zo doen wil je niets van ze hebben ... leuk dat gerard weer speelt op de gitaar vond het thuis ook leuk om te zien ....nog ff heel veel plezier en tot gauw

• 10 November 2015 - 17:20

Judith En Erik:

Hoi Therese en Gerard,
    Wat een uitputtende maar prachtige reis hebben jullie gemaakt. We hebben van de verhalen genoten. In 1974 (een mensenleven geleden dus) hebben wij een maand Java en Bali "gedaan". Mijn vader woonde in die tijd de helft van het jaar voor zijn werk op Java en wij mochten toen mee en met z'n tweeën op pad. Veel herkenning dus hoewel we natuurlijk maar een fractie gezien hebben van wat jullie nu zien. Er was geen toerisme en bij ons bezoek aan Ubud bleek daar nog geen electriciteit, iedereen liep met een petroleumlampje. Kortom, prachtige herinneringen. Dank voor jullie mooie verhalen en een veilige terugreis,
    Groet, Judith

• 12 November 2015 - 01:58

Wilma:

Jullie zijn waarschijnlijk bijna home nu ,hebben van
    jullie verhalen en fotoos genoten, weet niet waar jullie
    de energy vandaan gehaalt hebben en hoop dat jullie tijd
    krijgen om uit te rusten,geen blaren op je bum van het
    fietsen hoop ik!Nu word het weer terug wennen aan de kou!
    Groetjes aan alle familie ,dikke knuffel en kus,liefs voor nou,
    John en Wilma xx