Woensdag 7 oktober 2015 - Reisverslag uit Jamieson, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Woensdag 7 oktober 2015 - Reisverslag uit Jamieson, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 oktober 2015

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

08 Oktober 2015 | Australië, Jamieson

Gerard en ik zijn naar et grote winkelcentrum gelopen. Dat is iets meer dan 3 1/2 km maar vol heuvelen. Het viel niet mee na alle dagen weinig beweging. Toen we daar eenmaal waren hebben we lekker koffie met gebak genomen en toen ieder onze eigen weg. We hadden voor een uur later afgesproken op dezelfde plek maar ik kon dat toch niet meer vinden. Raakte zowat in paniek maar heb het gevonden. Dat is zo'n enorm winkelcentrum met verschillende verdiepingen en uitgangen. Ik wist alleen dat het vlak bij de Kmart was. Dat is een enorm warenhuis dat 24 uur per dag open is zoals zoveel winkel, ook supermarkten.
We zijn teruggelopen, alhoewel John ons wel op wilde halen maar we laten ons niet kennen. Tenslotte zijn we vierdaagse lopers; dit moest een makkie zijn toch? Nou, ik had behoorlijk veel pijn in mijn bovenbenen. Gerard had de dag ervoor al last van zijn been.
's Avonds kwamen Teun (broer van Wilma) en zijn zoon Jeroen terug en nemen het vliegtuig naar Sydney. Ze hadden geen zin meer om zo lang te rijden.

• 08 Oktober 2015 - 00:53

Lineke:

Weet je allemaal herkenbaar, zeker die grote winkel centra , daar kun best een hele dag door brengen, maar je hebt echt wel een goede plattegrond nodig.

• 08 Oktober 2015 - 08:03

Tasha:

Thanx mommy......, enne, niet meer verdwalen hoor! Blijf maar gewoon samen shoppen anders

• 08 Oktober 2015 - 08:04

Sandra:

Wel weer een leuke dag gehad he.. Leuk om zo'n groot winkelcentrum te bekijken.. en dan verdwalen.. hahaha (sorry ;0)) Goed voor jullie dat je bent gaan lopen, je moet een beetje in beweging blijven hoor, zeker na zo'n lekker gebakje en al dat lekkere eten dat al voorbij gekomen is ;-) Leuke foto's van de familie.

• 08 Oktober 2015 - 09:13

Therese En Gerard:

Had meer foto's toegevoegd en wilde er de namen bijzetten Tasha, maar vaak lukt het gewoon niet op deze site.
    Als we thuis zijn zeg ik je wel wie wie is maar de zoons heten Jeffrey, Anthony en Steve, de meisjes Janni en Chrissy

• 08 Oktober 2015 - 09:34

Barbara:

Weer een leuk verslag, ga voortaan maar niet meer alleen lopen. Veel plezier nog

• 08 Oktober 2015 - 16:14

Ans:

Deze mail had ik bijna gemist zeg ha ha !!Kan me voorstellen schonesissie dat je een beetje in paniek was in zo;n groot winkelcentrum!!XXXXXXXXXXXXXXXXxxx liefs ans en jp