Zondag 11 oktober bij Chrissy thuis - Reisverslag uit Narrewillock, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Zondag 11 oktober bij Chrissy thuis - Reisverslag uit Narrewillock, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Zondag 11 oktober bij Chrissy thuis

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

11 Oktober 2015 | Australië, Narrewillock

De koffers zijn grotendeels gepakt voor morgenochtend. We vetrekken om 6 uur in de ochtend omdat er anders teveel file is bij Melbourne.
We vertrekjen eerst naar Bali en dan Jakarta, waar we 1 nachtje en een halve dag blijven.
Vanmiddag zujn we bij Chrissy langs geweest en Jeffrey, Steve en Vicky met de kids en Janni waren er ook. Gerard heeft golfles van Alice gehad, de jongste dochter van Chrissy en Matthew. Alice en Maddie hadden chocolade cake voor ons gebakken.
Vroeg naar bed vandaag, morgen vroeg op

• 11 Oktober 2015 - 09:13

Ans:

Zo dus jullie zijn al bijna klaar met pakken!!Leuk dat jullie alle kinderen nog even gezien hebben!En Gerad is het gelukt die golfles ha ha ??Maar in Nederland proberen.
    Nou lieverds een hele goede reis en we wachten af op de volgende verhalen en foto's !!!

Liefs en groetjes Ans en JP!

• 11 Oktober 2015 - 09:39

Tasha:

Ik hoop wel dat jullie een aantal kilo's lichter zijn (qua baggage) want voor de rest van de vluchten kan ik helaas niets regelen :O

• 11 Oktober 2015 - 09:52

Jelle, Laura:

Wat gaat het snel, maar volgens mij hebben jullie enorm genoten van het samenzijn met de familie! Geniet nog even en daarna op naar het volgende avontuur!
    Goede reis vast!

X ons

• 11 Oktober 2015 - 10:27

Monique M.:

Hoi hoi,

Zo jullie gaan weer verder, nu dus 4 weken Indonesië? Wij gisteren terug gekomen uit Portugal. Lekker een weekje uitgerust, doet een mens ook wel eens goed. Het weer was een beetje op en af. Gelukkig niet zo heet als bij jullie pfff.
    He Geer heeft dat gebouw al zijn ramen nog want met jouw richtingsgevoel..........geintjuh!!!
    Goede reis verder en we lezen het wel weer.
    Groetjesssssss

• 11 Oktober 2015 - 10:32

Else Marie En Jo:

Wat een fijne tijd hebben jullie weer in Australië gehad!! Goede reis!!
    Gisteren hadden we in Tilburg een kleine reünie van de Verschuurens en Swagemakers! Julienne (Frankrijk), Margot (uit Amerika), Chris (Frankrijk) en Christianne (vrouw Tim uit Dubai) waren erbij!!
    Was erg gezellig!!

• 11 Oktober 2015 - 11:36

Lineke:

Goede reis, ik heb bewondering voor jullie. Als Diana in Nederland zou wonen zou ik nooit zulke verre reizen maken. Blijf het verschrikkelijk eng vinden dat vliegen!!