Nog 2 weken - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

14 September 2015 | Nederland, Almere-Buiten

Vandaag over 2 weken zijn we op weg naar Australie.
Zoals ik in het overzicht al verteld had gaan we eerst naar Melbourne. Daar gaan we nog naar de Botanic Garden waar wij 5 jaar geleden getrouwd zijn.
Zaterdag 3 oktober worden we door Chrissy en Matthew opgehaald. Zij brengen ons naar John (Gerard's 10 jaar oudere broer) en Wilma die 's avonds hun 50-jarige huwelijk zullen vieren met familie en vrienden.
John en Wilma weten niet dat wij komen. Surprise!!!!!
Wij blijven anderhalve week bij hun.

Vriendelijk doch dringend verzoek ik jullie om niets op Facebook te zetten.
Ik zal gewoon mijn spelletjes doen (als ik wifi heb) dus daaraan kan niemand iets vermoeden.

Wij vinden het leuk als jullie ons volgen en commentaar geven.
Met de meeste van jullie heb ik ook via WA contact.
Veel leesplezier!!! (hopen wij)

  • 14 September 2015 - 17:20

    Ans:

    Zo dat gaat opschieten luitjes !!Heerlijk hoor!! Ga jullie volgen hoor zoals gewoonlijk toch ha ha !!

    Liefs ans en jp

  • 14 September 2015 - 17:54

    Kees Stokvis:

    Hoi Therese, heel veel plezier gewenst. Ik heb wel een nieuwe emailadres k.stokvis@upcmail.nl
    groetjes

    Kees

  • 14 September 2015 - 18:08

    Therese En Gerard:

    Hoi Kees, ik heb het gewijzigd en de oude verwijderd uit de mailinglist.
    Groetjes,
    Gerard en Therese

  • 14 September 2015 - 18:58

    Monique:

    Uitslovers!!!! Wij zullen het wel met één weekje Portugal doen.
    Nee hoor het is jullie gegund en je weet zo ver vliegen is in elk geval niets voor mij.
    Leuk voor Gerard om zijn broer weer te zien. Jullie zullen het wel weer toppie krijgen.
    We zien het wel weer.
    Groetjesssssssssssss

  • 14 September 2015 - 20:17

    Monique:

    Heel veel plezier. Al weer 5 jaar geleden!

  • 15 September 2015 - 07:53

    Sandra:

    Hi Gerard en Therese,

    wat een heerlijk vooruitzicht! jullie zitten dus volop in de voorbereidingen. Hoelang zijn jullie weg? Wat een grote verassing voor John en Wilma.
    Alvast heeeel veel plezier en ik blijf jullie volgen :):)

  • 15 September 2015 - 08:05

    Yvonne:

    Hi Gerard en Therese,

    Wat hebben jullie weer een mooie reis in het vooruitzicht en wat een leuk idee om John en Wilma zo te verrassen. Een hele goeie reis en heel veel plezier. Ik ga jullie zeker volgen.

  • 16 September 2015 - 17:19

    Hans En Ymke:

    Is het al weer zo ver! Wat een heerlijk vooruitzicht en mooie plannen.
    We gaan jullie ook weer volgen en wensen jullie vast alweer veel voorpret bij de voorbereidingen!

  • 16 September 2015 - 17:47

    Therese En Gerard:

    Wij verheugen ons erop maar helaas heeft Gerard een flinke griep te pakken. Afgelopen maandag is hij toch naar het werk gegaan omdat hij iemand moet inwerken die hem vervangt al die weken. Balen. Hij komt elke dag ziek thuis en gaat naar bed. Volgende week beter hoop ik.

  • 17 September 2015 - 11:38

    Else Marie En Jo:

    Lieve Therese en Gerard,
    Wat leuk dat jullie naar Australië gaan om de broer en schoonzus van Gerard te verrassen!! Heel veel plezier en goede reis!!

  • 19 September 2015 - 11:43

    Tasha:

    Hellow, ik krijg de updates hoor mam, ken ik jullie lekker volgen samen met "Amie" op de bank in jullie tuin :D

  • 21 September 2015 - 20:31

    Judith:

    Hoi Therese en Gerard,
    Wat ontzettend leuk dat jullie weer naar Australië gaan. Wij zouden best graag meegaan.
    Maak er een onvergetelijke vakantie van met alle feestelijkheden die voorbij komen, wij doen het met de verhalen, óók leuk.
    Gerard, hopelijk ben je snel weer fit,

    Groetjes en een goede reis gewenst, ook van Erik.

  • 23 September 2015 - 20:28

    Therese En Gerard:

    Het schiet al op en komt echt heel dichtbij. We hebben er ontzettend veel zin in en leuk al jullie reacties.
    Morgen moet Gerard nog een dagje werken, 2 koffers zijn al ingepakt, de typische hollandse dingetjes zoals drop enz gehaald en Etta brengt ons naar Schiphol. Brandy heeft vrij genomen om ons uit te zwaaien. Ziet ze haar mama ook nog op Schiphol. Tot maandag......

  • 27 September 2015 - 09:13

    Lien:

    Lieve Allebei
    Ik wens jullie een fijne vacantie toe.met een goede gezondheid !!!!
    groetjes Lien

  • 27 September 2015 - 15:28

    Luc:

    Hey zus en swa, een hele fijne vakantie, ik ga jullie volgen

  • 27 September 2015 - 18:20

    Ans:

    Goede reis en geniet ze ga jullie volgen hoor dikke knuffel voor jullie xxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 23678

Voorgaande reizen:

28 September 2015 - 16 November 2015

Australie en Indonesie

Landen bezocht: