Vrijdag 9 oktober 2015 The Nursery - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 oktober 2015 The Nursery - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 oktober 2015 The Nursery

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

09 Oktober 2015 | Australië, Dandenong

Nadat Wilma en ik de was hadden opgehangen gingen we kwart over 10 naar een Nursery (kwekerij). Het was ruim een uur rijden door prachtig gebied maar de weg was nogal bochtig en James Bond (John) heeft deze weg al zo vaak gereden dat de auto de weg vanzelf reed!!!
Op een gegeven moment was ik kotsmisselijk en vlgs mij groen. Gelukkig waren we er toen bijna. Bij de nursery was alles mooi uitgestald zoals bij Intratuin, maar minstens 4 keer zo duur. Ook de lunch die we in eerste instantie daar zouden gebruiken hebben we gelaten voor wat het was en alleen koffie gedronken.
John had een eucalyptus boompje gekocht. De bedoeling is dat als dat ding groot is Wilma voor Koalabeer speelt, eet en slaapt in die boom.

De terugweg was minder bochtig en we zijn na het boompje thuis afgezet te hebben naar het grote winkelcentrum gegaan om bij de foodcorner wat te eten. Bijna alles fastfood. De mensen hier koken vaak niet en de kinderen willen meestal alleen maar fastfood (veel ouders ook). Er was ook sushi en daar hadden Gerard en ik kip teriyaki besteld.
Dat was een hele grote kom rijst met een beetje kip erop; lang niet zo lekker als bij jullie Brandy.

Na het eten gingen we naar Coles, een supergrote supermarkt, ook 24 uur per dag open. Daar hebben we spullen gekocht voor de paprika, kip, pesto met penne van Sonja Bakker. Gerard en ik hebben vandaag gekookt voor hun. Het was heerlijk. Wilma had er wel een heerlijke sla bij gemaakt en later kregen we nog lekker gebak met frambozen en slagroom bij de koffie. Volgens mij beginnen onze kleren nu toch wel wat kleiner te worden haha.

John en Gerard hebben de eucalyptus nog geplant en Wilma en Gerard doen nu een kaartspelletje. Het is nu bijna bedtijd hier.
Tot morgen

• 09 Oktober 2015 - 13:43

Ans:

Ach arme Therese zo misselijk van die weg lijkt me ook k..te rijden !!Het eten smaakt ook goed zo te lezen ha ha !!Thuis maar lijnen hoor nu hebben jullie vakantie!! Liefs en groetjes aan allemaal Ans en JP

• 09 Oktober 2015 - 13:57

Ria:

Hey lieverds

• 09 Oktober 2015 - 19:36

Barbar:

Leuk hoor die verhalen
    Genieten jullie nog maar lekker
    Groetjes Bar en Fred

• 10 Oktober 2015 - 06:11

Wilma:

Leuk reisverslag van gisteren Therese, John is ook heel blij met die mooie plant
    die Gerard gisteren voor hem gekocht heft maar ik denk niet dat ik er in ga hangen als een
    koala!

• 10 Oktober 2015 - 10:20

Warno Stuvel:

Hahaha noemen ze dat tegenwoordig zo: "de kleren worden wat kleiner".

• 10 Oktober 2015 - 12:13

Therese En Gerard:

Ja, wist je dat niet kattenfluisteraar

• 10 Oktober 2015 - 21:34

Tasha:

gezellig weer aan het Sonja Bakkeren doen we maar weer als jullie weer thuis zijn

• 10 Oktober 2015 - 21:35

Tasha:

Pfffff, ik had een heeeeel lang verhaal geschreven maar dat staat er niet bij *zucht*

• 10 Oktober 2015 - 21:39

Tasha:

Dan maar in deeltjes :D Fluffie/Ami of hoe hij ook heet mist jullie wel heel erg maar Nano fluisterd af en toe wat lieve woordjes in zn oor en geeft m een krabbel op zn koppie. Ik ga proberen om jullie straks in te checken voor de vluchten van maandag naar Indo, hopelijk lukt het XD Alvast een goede vlucht en tot "WaarBenJij"'s KISSSSS

• 10 Oktober 2015 - 22:31

Therese En Gerard:

Wat lief, alvast bedankt Tasha xxxxx

• 11 Oktober 2015 - 09:34

Inchecken is gelukt XD
    Eerste vlucht MEL DPS zitten jullie 38HK
    Tweede vlucht DPS CGK zitten jullie 28HJ

Ik zal kijken of de vlucht naar Medan ook nog lukt.
    Toedels XxX

• 11 Oktober 2015 - 10:06