Dinsdag 6 oktober - Reisverslag uit Jamieson, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 oktober - Reisverslag uit Jamieson, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 oktober

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

07 Oktober 2015 | Australië, Jamieson

Alweer een luie dag, pfff, houdt niet op. Alhoewel Wilma en ik naar een grote shoppingcentre zijn geweest. Je loopt er heel wat af. Lisa en Kate waren er ook. Het waaide zo hard dat een winkelwagentje tegen een auto aan knalde.
Flinke deuk. We zijn naar huis gegaan. Chrissy kwam nog langs met dochters Ellie en Maddy en later kwam Jeffrey ook vanuit zijn werk nog even langs. Om half 7 richting een hotel waar we met 23 man gingen eten als afscheid voor Lisa, Kate en Adam.
Het was inmiddels stervenskoud geworden.
We waren vroeg thuis en Janni met haar 4 kids bleef ook nog even.
Lekker gedoucht en 10 uur in bed.

• 07 Oktober 2015 - 09:12

Ans:

Zo te zien zijn het harde stoelen in dat hotel ha ha !!Lijken wel keukenstoelen??Maar het zag er wel gezellig uit weer.En die schnitzel van Gerard zag er ook lekker uit!!Liefs en groetjes Ans en JP

• 07 Oktober 2015 - 09:30

Lineke:

Was leuk jou even aan de telefoon te hebben! Maar ik blijf een domme oma die niet met zo.n telefoon kan omgaan. Hopelijk heeft Gerard nog even kunnen slapen. Geniet volop van alles wat nog komt op jullie reis. Veel foto.s maken Cor en ik komen najullie reis alles bekijken. Liefs lineke

• 07 Oktober 2015 - 20:21

Tasha:

Ja, das wel leuk en aardig al die namen van die mensen in het verslag maar weet niet wie wie is. Misschien even een foto van iedereen plaatsen (alleen) en dan de naam erbij? Dan zijn wij zó weer up-to-date ✌

• 07 Oktober 2015 - 22:39

Therese En Gerard:

Dat zijn er teveel Tasha, dan heb ik geen fotoruimte voor Indonesie. Ik zal ze per familie doen