Naar Indonesie - Reisverslag uit Narrewillock, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Naar Indonesie - Reisverslag uit Narrewillock, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Naar Indonesie

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

12 Oktober 2015 | Australië, Narrewillock

Sta je om 5 uur op met z'n vieren, 6 uur de deur uit en heeft het vliegtuig 2.20 uur vertraging.
Het vliegtuig in Bali naar Jakarta ook gemist terwijl we toch door iemand opgevangen werden om zo snel mogelijk bij de gate te zijn. Vliegtuig vol, we moeten nogmaals ruim 2 uur wachten maar zijn wel naar de loungeroom gebracht enmochten eten en drinken wat we willen. Ze weten alleen niet met welk vliegtuig onze koffers gaan. Zit niet echt mee, maar ik kan lekker eten en roken buiten. We zijn wel doodmoe en waarschijnlijk laat in het hotel.

• 12 Oktober 2015 - 11:36

Henny:

wat een pech. hoop dat je toch nog snel wegkomt.

• 12 Oktober 2015 - 11:39

Ans:

Jeetje dan loopt alles mis he !!Maar ja net wat je zegt je kan roken ha ha en eten zoveel je wilt !!!
    Maar toch een goede reis .Groetjes en liefs Ans en JP

• 12 Oktober 2015 - 12:11

JOHN WILMA:

Lieve broer en zus
    Wat hebben jullie een pech gehad vandaag! Hopen dat het
    morgen beter loopt Gelukkig hebben jullie te eten gekregen,
    Hoop dat jullie de kans krijgen om van nacht toch goed uit te rusten.
    We miss you already , veel liefs en wel te rusten van John en Wilma.

• 12 Oktober 2015 - 12:19

Luc:

Hey, dat is lastig, helemaal als de koffers hun eigen plan trekken

• 12 Oktober 2015 - 13:37

Abel En Jonneke:

beter laat dan nooit veel plezier

• 12 Oktober 2015 - 15:44

Therese En Gerard:

We hebben in de Garuda lounge heerlijk gegeten, ze kwamen de tickets naar ons brengen, vlucht ging goed (weer eten gehad) en toen we uit de slurf kwamen stonden er 2 keurige heren ons met een bord op te wachten met van Oudenaren en de naam vh hotel. Zij hebben onze koffers gevonden (die waren eerder gekonen) en wij mochten in de lounge relaxen.
    Daarna hebben ze ons begeleid naar een plek waar de bus vh hotel ins even later oppikte. Nog een tegoedbon voor een diner gehad van Garuda en een enorm grote kamer.
    Lekker douchen en slapen. Tot morgen.

• 12 Oktober 2015 - 17:49

Tasha:

Nou, Gelukkig heeft GARUDA INDONESIA het dan tóch wel goed geregeld. Ondanks de vertraging XD Gelukkig maar Xxx

• 12 Oktober 2015 - 19:06

Tasha: