Zaterdag 14 november, onderweg - Reisverslag uit Pesalakan, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 november, onderweg - Reisverslag uit Pesalakan, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 november, onderweg

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

14 November 2015 | Indonesië, Pesalakan

Vandaag op tijd opgestaan. Het heeft vannacht geregend en er lagen veel franchipani bloemetjes op de grond. Het rook heerlijk, speciaal voor mijn moeder die vandaag jarig geweest zou zijn.
De koffers voor zover mogelijk ingepakt en na het ontbijt nog even langs de boulevard gewandeld. Het is zaterdag en er waren veel mensen op het strand en bij de lokale eettentjes. We hebben bij Benno's nog koffie met gedronken en zijn verder bij het zwembad gaan liggen tot het tijd was om te douchen. Bij het uitchecken stond Karin ons op te wachten om ons uit te zwaaien. Nog wat gegeten en gedronken met Karin en toen was het tijd om afscheid te nemen.

Om kwart over 1 waren we op het vliegveld maar er kunnen pas om 4 uur inchecken. We hebben de 2 stoffen koffers laten insealen en nu maar wachten. Echt saai, niets te doen vlak voor de incheckbalie; niet eens een drankje kopen.
Om 18.55 vertrekt ons vliegtuig naar Singapore. Ben best wel zenuwachtig

• 14 November 2015 - 08:25

Monique M.:

Jaaaaaaaaaa het luie leventje (nou ja lui?) zit er op joh. Weer heerlijk terug in het kille, stormachtige Nederland. En dan maar uitrusten?? Maar jullie hebben een hele mooie tijd gehad om op terug te kijken.
    Goede vlucht en tot kijk.
    Groetjesssssssssss

• 14 November 2015 - 09:35

Theo & Mariëlle:

Thérèse en Gerard,
    Een hele veilige thuisreis gewenst zonder vertragingen. We spreken jullie volgende week.
    Theo & Mariëlle

Barbara:

Hele goede terugreis xxx

• 14 November 2015 - 23:03

Ans:

Hoi lieve mensjes een goede terugreis liefs en groetjes Ans en JP