Melbourne Botanic Garden vrijdag 2 oktober - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Melbourne Botanic Garden vrijdag 2 oktober - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Melbourne Botanic Garden vrijdag 2 oktober

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Therese

02 Oktober 2015 | Australië, North Melbourne

Melbourne is een sportgekke stad. Naast de grote sportevenementen Australian open (tennis), de Grandprix formule 1 is er morgen de Grandfinale van het rugby.
Vanmorgen vroeg kwamen er al duizenden mensen, fans vd beide clubs, naar de Federal Square waar muziek en toespraken werden gehouden. In de loop van de morgen was er een parade door de stad waarbij de spelers gepresenteerd werden. Iedereen is op deze dag vrij en morgen is de wedstrijd die gevolgd wordt door 100000 mensen in het stadion en miljoenen kijken op tv naar de wedstrijd.
Wij zijn naar de Botanische tuin gelopen waar we 5 1/2 jaar geleden getrouwd zijn. Op de plek waar we getrouwd zijn hebben we een foto laten maken. Helaas stond de boom niet in bloei maar het was weer een mooi moment. We hebben nog een uur lang door de tuin gelopen want het is een prachtig park.
Daarna zijn we weer naar het centrum gelopen en besloten we met de tram naar St Kilda Beach te gaan want het was vandaag heel erg warm (28 graden). Daar aangekomen hebben we op een terras wat gegeten en langs de boulevard gelopen. We hadden alletwee geen zin om te zwemmen of zonnen.
We zijn weer terug gegaan naar ons hotel en hebben niets meer gedaan behalve vanavond wat eten en deze site bijwerken.
Morgen om half elf komen Chrissy en Matthew ons ophalen en zien we John en Wilma een tijd later, Het is wel een flinke rit, hopelijk zijn ze thuis.
DE VERRASSING morgen, althans dat hopen we!!!!

• 02 Oktober 2015 - 13:05

Jelle &Laura:

Dat klinkt als een heerlijke dag weer...
    Wat een weer zeg!

Wij zijn ook zo benieuwd hoe ze gaan reageren!!! Alvast veel plezier!
    X ons

• 02 Oktober 2015 - 14:59

Ria:

Hey lieverds leuk jullie reisverslagen

• 02 Oktober 2015 - 16:12

Ans:

Leuk die foto op jullie plekje van 5 jaar geleden !!Mooie herinnering moppies!!En idd wat een heerlijke temperatuur zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ben ook erg benieuwd naar de reactie van John en Wilma ha ha !! Veel plezier in ieder geval !!Liefs en dikke knuffel van Ans en JP

• 02 Oktober 2015 - 16:37

Marijke:

Mooi dit alles met jullie te mogen beleven!!!!!!!

• 02 Oktober 2015 - 20:01

Tashaaa:

Mam had geen zin om te zonnen? Ben je ziek mama? :(
    Gezellige, drukke boel dus in Melbourne.....en warm, wat wil je nog meer??!
    Heel veel plezier, gezelligheid voor morgen en de groetjes aan John&Wilma X

• 02 Oktober 2015 - 23:36

Therese En Gerard:

Niet ziek Tasha, wel nog steeds last van jetlag.
    Monique en Frans, fijne vakantie, geniet er van!!

• 05 Oktober 2015 - 10:35

Sandra:

Bijzonder om weer terug te zijn in de tuin waar jullie getrouwd zijn. Het is wel snel gegaan! Prachtige foto's, vooral die van Gerard op de brug boven de Yara rivier, prachtig uitzicht. Het weer is ook lekker, ben jaloers hoor, tis hier gewoon koud, zeker in de ochtend en als de zon er niet is.. Gelukkig voor jullie is het daar beter :-)
    Geniet verder XX