Dinsdag 10 november laatste etentje met de groep - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 november laatste etentje met de groep - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 november laatste etentje met de groep

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

12 November 2015 | Indonesië, Ubud

Na het ontbijt heeft Gerard 7 1/2 kg was naar de laundry gebracht enik de koffers heringedeeld. Voor de rest hebben wij bij het zwembad gehangen en natuurlijk....siësta gehouden. Het is bloedheet. Om 19.00 uur met de groep afgesproken om bij Benno's te gaan eten. Karin had een grote tafel vlakbij het strand gereserveerd. Het was enorm lekker en ook het duurste tot nu toe. Na het dessert heeft Gerard een toespraak gehouden om " moeder Gans,Karin" te bedanken voor alles en ook onze medereizigers heeft hij allemaal aangehaald. Het viel in goede aarde. Daarna hebben we een liedje gemaakt door Tonny geschreven. Hij begeleidde ons met een eukelille . Het was geweldig!!!
Na afloop kwamen de persoonlijke bedankjes en de envelop. Deze groep wilde het afzonderlijk geven; normaal doe je alles in een envelop, maar het voordeel hiervan was dat je iets persoonlijks kon opschrijven. Karin was heel geëmotioneerd .
Na afloop (alles sluit i10 uur) hebben we in het hotel nog wat gedronken. Morgen vertrekt de groep van Sawadee.
Ps de foto's komen later want de tablet, telefoon en USB stick staan om ontploffen.

• 12 November 2015 - 13:03

Ans :

Ja aan alles komt een eind,maar dat is wel naar!!Jullie hebben toch een hoop samen mee gemaakt !!~
    Nu gaat het opschieten he luitjes? Geniet nog maar heerlijk van de laatste dagen.
    Liefs en groetjes Ans en JP