Dinsdag 3 november naar hotel Ketapang Indah - Reisverslag uit Ketapang Kidul, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 november naar hotel Ketapang Indah - Reisverslag uit Ketapang Kidul, Indonesië van Therese Gerard - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 november naar hotel Ketapang Indah

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

04 November 2015 | Indonesië, Ketapang Kidul

We konden vandaag uitslapen en vertrokken om 10 uur. Onderweg bij een benzinestation hebben we de 3 musketiers opgepikt. Ze waren doodmoe maar heel tevreden dan ze nog een schildpad hadden gezien ondanks het feit dat er geen eieren gelegd waren.
Daarna moesten we nog ongeveer 2 uur rijden om bij ons volgend hotel te komen. We hebben daar geluncht en enkele van ons bleven bij het zwembad want we konden pas om 3 uur in onze cottage. Dit hotel ziet er heel gezellig uit. Badkamer zowat in de buitenlucht, alles schoon en heel vriendelijk personeel. Om 3 uur hebben we nog even gedoucht (Gerard is eerst nog gaan zwemmen) en hebben een dutje gedaan.
Om 7 uur gingen we weer met z'n allen dineren. Het was heerlijk eten, live music erbij en heel erg gezellig zodat we eigenlijk te laat naar bed gingen, want iedereen moest om kwart over 4 in de nacht bij de receptie staan omdat ze de Ijen vulkaan gingen beklimmen.
Als je bij het zwembad staat zie je Bali aan de overkant liggen.

• 04 November 2015 - 07:47

Wilma:

,Lang voor gewacht maar toch een schildpad gezien,wat een belevenis
    Dat strand ziet er ook zo pristine uit.Net of je de eerste bent die het ziet.
    Cottages en jullie kamer ook heel comfortaal zo te zien , nog veel plezier,
    Groetjes en liefs van John en Wilma xx

• 04 November 2015 - 09:04

Tasha:

Ziet er gezellig uit zeg die cottages. X

• 04 November 2015 - 15:24

Lien:

Wat een mazzel dat jullie een keer konden uitslapen !!!!
    Gerard tevreden dat hij de schilpadden gezien heeft
    Therese heel verstandig dat je een dagje Vrijaf hebt genomen
    Geniet nog zoveel je kan !
    Ik geniet van al je reisverslagen en de Foto's
    Groetjes Lien